Kova työviikko takana, pomo sanoi minun olevan urhea, kun jaksan uhrautua työpaikan eteen... ja PASKAT!! Katotaan nyt miten kauan jaksan; turhia lupauksia, liian pientä palkkaa ja arvostuksenpuutetta. Jonain päivänä nautin tilanteesta, kun menen ja sanon itseni irti. Sitten kummastellaan, että miten nyt noin, onpa epävakaa persoona, kun kaikki oli kuitenkin hyvin... ja PASKAT!! Meille ei enää oteta ees kesälomasijaisia, sanotaan että kyllä te pärjäätte, hienoa kun selviätte... ja PASKAT!! Työkaverin kanssa puhuttiin, että niin poikki oomma molemmat, että kotiin tullessa kaadumme sänkyyn... tiedän, että minulle löytyy töitä, joten kun vähän järjestelen asioitani, ja kun töissä on oikein paha tilanne, kävelen pomon luo ja sanon itseni irti. Siinä voi sitten miettiä sitä palkankorotusta, joka luvattiin, mutta juuri ennen maksupäivää peruttiin. Tai niitä lukuisia ylityötunteja, jotka ovat sisällä, joita ei saa rahassa, tai ees vapaana... niin sitten ne "säästössä" olevat on muuten pakko maksaa...ja PASKAT!! Olen valmis uhrautumaan määrättyyn pisteeseen, ja minun pisteeni on ihan kohta :)

Tänään pidän lököpäivän. Mies pelas sählyturnauksessa. Minä istun koko päivän keinussa koiran kanssa. Otan aurinkoa ja lepään... nyt ainakin vielä tässä keinussa on kylmä, kun aurinko alkaa tähän paistaa vasta klo 13 jälkeen... mutta PASKAT, minä en anna niin pienen yksityikohdan kuin lämpötilan häiritä :)

P.s.

Koira tuntuu nyt kyllä haluuvan sisään...ja PASKAT!!